Vinterdjur.

 
Åh, jag sitter här i soffan och nästan får tårar då jag kollar på alla söta vinterdjur. :*
Här kommer några:


 
 

Bilden från igår.

Hejhej! Tänkte skriva lite snabbt nu på morgonen bara. :-)
Idag så ska jag ta bussen och köpa Julklappar till alla i min familj, vänner. När jag kommer hem så ska jag packa mina väskor, för att jag ska sova över hos en kompis! ;-)
 
Lite bilder från igår:

Paradisbadet! :-)

Hejhej! Gokväll på er! :-)

Ja, idag så har jag varit på paradisbadet med klassen! Det var SUPER kul. ;-)
Det som var lite pinsamt var den att.. haha, min kompis badbikini for av då vi åkte en kana! Men ingen märkte det.. tillslut så märkte ju alla det, och det var nog inte så kul för min kompis trorja. :-/ :-S
 
 
Dagens bilder:
 
 

Längesen.

Tjatja! Det var super längesen jag upptadera! Men nu så är jag på gång. 
 
Min dag:
Jag mår väldigt illa, jag har ont i magen och förmodligen feber. Så på morgonen kom mamma med biffnudlar & saft! Vi satte på Harry Potter och mysade i soffan.
 
Frågor och svar: Jag har tänkt och börja med "frågor och svar",  så i varje blogginlägg så tänker jag svara på en fråga.
Ni kan fråga i kommentarsfältet, via facebook eller kicka ett mail! :-)
Men jag fick en fråga idag iallafall!
Fråga: Vad har du för mobil? Svar: HTC Explorer.