Marilyn Monroe.

 
Godmorgon! Jag är jätteglad, fast lite rädd över min hemska mardröm. Det var inget om "Monster/Spöken" eller någat sådant. Utan en sak som har hänt, med några killar i min klass. :( 
Jag vaknade klockan åtta & gick sedan ner till köket. Men det fanns inget gott att äta. Och jag är mätt från igår. Vi åt bullar & sockerkaka. Det var ju självklart gott då, men sedan så blev jag så mätt. :S
Lite senare idag så ska jag gå ut med min pudel, och takort på naturen & min hund. Om den står still. ;)
Hejdå! :)

Youtube.

Hej, jag sitter här och har funderat över en timme vad jag ska heta på youtube? För jag har inte gjort ett konto än. Hellst något med mitt namn att göra. Ha det bra :)

Summer night! :)


Morgon bad?

Så mysigt med ett morgonbad ♥
 
 
 

Godmorgon!

Godmorgon godmorgon! Har nyss vaknat & gjort ordning frukost. Hittade något Müsli liknade i skåpet. Har aldrig smakat det förrut. Men det ser gott ut. 
 
Lite senare idag sätter jag in ett videoinlägg på mig på denna blogg. Så håll ögonen öppna.
 

Dagens Lol~

Idag kl 15:00 ska jag på Tupperware party med min mamma & min yngsta syster. Och man brukar ju alltid få fika på slutet. Men min lillasyster Sofia visste inte det, så hon tänkte inte gå först. (Hon har inge tålamod att lyssna när människor pratar och möbler & sånt) Så hon sa ett Nej. Men jag berättade sedan att man får fika Free. Så då blev hon jätte gladd, och ville genast följa med oss. 
 
Det var dagens Lol.

Sashida?

Idag så har det varit en ganska tuff dag. Men ändå jätterolig!
Jag gick hem till min vän Sasha, och hon var ensam hemma. Så vi tog bussen till "Lilla stan" & tittade på kläder, köpe lite gott&smått. Sedan gick vi in till djurmagazinet, och vi tittade på djur. :-)
Vi tog bussen hem, och där satt min mamma! ;) Hon hade köpt en Symaskin. Så här såg den ut.
 
 
 
 
 
Men jag gick inte hem än, utan jag hoppade av bussen hos Sasha & var där en stund. Och vi hade jätte roligt! Vi gjorde hemma gjord glass & vi hittade på en Sashida. :o
Ingredienser:
Häll i typ 1 dl Ramlösa.
Häll sedan i Saft (Vilken som helst men vi hade Vinbärssaft)
Blanda igenom det.
Sedan häller du i lite vatten, & rör om och vips så har du en Sashida! ;)
Sasha & Ida = Sashida.