Då har man fått hår under näsan. D: ?


Snö Ida.

Jag sa ju att jag skulle foto på nåt snöigt idag, och ja. Det har jag. Så dadam. Här kommer bilden! :-)




För er som inte ser vad det står: IDA


En ny bild på mig m.m.


Ursäkta, har inte skrivit på evigheter, känns det som. Iaf. Klockan är 10:04 på morgonen. 2012-01-21.
Igår hade jag lite myskväll med min bästavän, m. familj. Vi åt chips popcorn, och godis. Och vi hade inte köpt läsk. Så vi drack Hallon saft. Men saft är ju gott. :-)
Idag är det lördag. Skönt med helg!
Undra vad jag ska göra idag? Hmm.. Det är några minus grader ute, men. Det är ju vinter, så att. Uh, ja.
Jag jobbar i min tidning på gsm för fullt! Det ska bli roligt att andra vill läsa den då jag är klar.
Kan länka den på min blogg då jag har gjort klart det.
Men annars så får ni ha en bra helg! Och jag kommer förmodligen ta bilder med min ZTE android touch, och lägga ut på min blogg på det snöiga.. Vad det nu är. Haha. ;-)
Men iaf. Ha det gött! :-)


13 dags knut. - Till mormor.

2012-01-06. Nu är det ett årsen jag skrev i denna blogg. owô Nejmen. Skoja. Senast jag skrev i denna blogg bar det 2011. Så, ja. Jag talar sanning.
Till saken. Idag är det 13 dags knut. Eller hur det nu heter. Så.. Vi kommer antagligen tabort Julgranen idag.
Lite senare idag. Efter 16.00, nåt sånt där. Så ska jag och min 6 åriga lilla syster som heter Sofia, sova över hos mormor! :-)