Dagensdagligadag.

Haha, det blev ganska mycket dag i Rubriken va? ^^
Denna bild är väl ganska skoj. Va?
Jag tog den på hösten, haha.
Aja. Igår så kom min mormor. Hon skulle sova över. Och igår så gick jag även med 3 andra kompisar till en kompis. Så ja, vi var 5 st. Vi såg på film. Vi åt Indisk mat. Och det som var ganska roligt var att alla kompisar som kom till den vi skulle se film hos, ja, vi kom från olika länder. Eller ja. Alla kommer ju från Sverige. Men deras "Hemland" eller vad man säger. Aja. En kommer från thailand, en kommer från Indien, en kommer från finland, och en kommer från Kurdistan. Och så jag. Jag kommer ju från Sverige. Den som vi gick hos är från Indien. Så somsagt, vi åt chips, godis, popcorn, läsk när vi såg på film. Och efter det åt vi nån Indisk mat. Sen när jag kom hem såg vi på melodifestivalen. (Jag och min familj)
Idag så ska jag och min mamma, mormor, och min lilla syster gå till konsum, och köpa lite smått.
Ha en bra dag! :-)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: