Dumma pojkar. -.- Men glatt humör. :-)

TJABA BLOGGEN! :-D
Är på glatt humör just nu. Jo, jag ska berätta för er. Nyss så kom jag hem från min teater. (Jag går i teater, dans, piano, och i basket)
Ja. Iaf. Och då när jag kom hem så var det POTATISBULLAR. Ehm.. Ja. Jag älskar Potatisbullar. Fast min favoritmat är nog pannkakor, våfflor, plättar, och ryskapannkakor! ;-)
Sen efter jag ätit mina potatisbullar. (xD) Så satte jag mig vid datorn. Och just då poppar min fina blogg upp. Så jag tänkte "Okej jag gör ett inlägg om min dag, elr nåt) Och så blev det! :-)
Snart kommer den jag är moster åt komma hit. Hon ska fylla 3 år den 30/10. Och jag fyller år den 31/10. Iaf, hon ska komma hit med sin mamma (Min syster) Och kanske ficka eller något.


Och NU så ska jag berätta något.. Dumt, eller vad man ska kalla det. Det hände då jag gick hem efter skolan. Så här hände det:
Jag: TRALALAALALALLALAL.
Sedan kom det någon snöboll rakt i nacken på mig. Och de prickade min lilla syster på benet.
Jag: *Tittar bak*
Sen ser jag några killar från min skola som sitter och fnissar. Vissa går i min klass och vissa gick i nån annan klass.
Sedan tog jag upp en snöboll, men jag kasta den inte. Och killarna bara fortsätte att kasta på mig och min lillasyster.
Jag: Men vad.. Håller ni på med?
Killarna: *Fniss*

Och så fortsatte dem skratta och kasta. Dem kanske var 10 - 12 st.
Det var jätte irriterande.
Tillslut så sa jag "Vad har vi gjort er? Kan ni sluta?" Då började dem skrika Nä, det kan vi inte. Med en kaxig röst.
Alltså, hur dryga får man vara? Jag och min lillasyster hade inte gjort dem nåt. :-/

Aja. Men nu är det över. Och nyss kom Tuva och min syster. :-D

Ha det bra! :-)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: