"Mamma, Ida, time!"

Igår åkte jag och min mamma till affärn. Eller vilket jag kallar "Mamma, Ida, time" Jag älskar när vi åker till  "Mamma, Ida, time"
Vi gick först till Frasses. Och pluss, så hade frasses öppnat en mysig kamin. Så jag och min mamma tog bordet vid kaminen, eftersom det var så kallt ute. 30 - grader. Så ja, det var väldigt mysigt! :-)
Efter vi ätit på Frasses, så gick vi till Kappahl. Vi köpte en slaks, pälsväst till mig.
Och så gick vi förbi några örhängen. Vi stannade upp ett tag och tittade lite ett tag. Och köpte ett par örhängen till mig. Eller ja. Det var ungefär 4 par, på en.
Och sedan gick vi till vuxenavdelningen, och där hittade mamma ett par fina vita pärlörhängen.
Vi shoppade, lite till. Vi tittade på lite kofftor och sånt. Vi köpte líte till min lillasyster, och sånt.
Sedan gick vi till coppforum. Och där såg jag ett perfekt alla-hjärtans-dag pressent till min mamma som jag har bestämt jag ska köpa till henne på alla-hjärtans-dag.
Vi gick vidare i affären, och köpte lite kex, med getost och vindruvor och sånt! Så vi åt det lite senare ikväll på en bricka, med familjen.
Efter vi varit klar på coopforum, så gick vi till busstationen. Det var ungefär 15 minuter kvar tills den gick. Så vi gick till Willys och köpte en liten Nougat. Som vi smaskade på innan bussen kom.
Sedan när vi åkt hem med bussen, så mysade vi lite och åt den där härliga getost med kex brickan. Sedan började melodifestivalen!
Våran familj satte oss i soffan, och åt lite godis och såg på melodifestivalen.
Så ja, det var faktist en väldigt bra dag! :-) Jag älskar "Mamma, Ida, time"


Ha en bra kväll! ;-)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: