Hola Amigos!. eller något.

Okej.. nu är jag lite förbannad. Vill du veta varför?
Nä såklart inte, men jag berättar ändå heh.
SPANSKA är så beautiful, och franska. (y) [jag önska man kunde göra tumme upp här]
och så kommer jag här, med .. tyska. 
Okej jag hade först valt franska, att lära mig! Sedan efter 2 veckor tyckte jag det var så grymt tråkigt så jag tog Tyska för att min kompis gick där, hon sa att det var enkelt osvosv.
Ja nu när jag väl började i Tyska var det super enkelt att lära sig! Ja men nu när jag gått där en termin så tycker jag spanska låter så roligt lixom "HOLA AMIGOS!" komigen hur coolt låtet inte det?
Och så kommer jag här och ba; guden tag meine freunde. (det betyder hej mina vänner)
Nä, jag är missnöjd. :( fy.
 
VAR NÖJD MED .. ALLT SOM LIVET GER. [en låt]
 
Nu ska jag äta kyckling med ris. :-) Hejdå!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: